söndag 20 september 2009

Ny inspiration

Jag och Mona var på papper och scrap mässa på Lilleström igår. Gjorde massa fynd och sparade massa pengar... öh...


Fick med många fina papper hem och idag har jag använt ett av dom. Gillar dom här nya runda papprena. Brukar inte använda så mycket blommor men här tog jag ut svängarna riktigt. Blev riktigt nöjd. Roligt med dom små rosorna. Svårt att få fram det snygga beiga glittret som jag har använt tyvärr.



Layouten handlar förstås om Knarten och om hur matglad han är.

2 kommentarer:

  1. Ja tänk hur mycket pengar vi sparade, framför allt på kursen...
    Tycker att det blev jättebra med den runda lo'n. Snygga blommor! Ser att du har använt den nya stansen.
    Själv har jag klarat av 2 st på en helg, mer än vanligt. Bägge var förståss med Knarten:)
    Klämar från Mona

    SvaraRadera
  2. Gud va fint! Känns som du överträffar dig själv varje gång. Jag och Mona stod precis och disskuterade hur man får fast dessa blommor ;-) Lim eller någon typ av nit? "Långbensnit" kanske?

    Önskar Linnéa vore lika matglad som Knarten. Hon ligger en bra bit under sin egen kurva nu :-(

    SvaraRadera