tisdag 18 januari 2011

Min Prins


Som sagt, det rullar på bra nu. Kreativiteten flödar och det är riktigt kul att scrappa! Åter igen har jag sprayat mist och kladdat lite på det mesta..

Ordet Prins är präglat in i små metall-plutt-skrotbitar från Rogers jobb. Fick bokstäver att prägla med till jul. Har kladdat lite på dom med Alco-ink för att ge dom lite patina. Därefter kletade jag ner lite vit färg i själva präglingen för att texten skulle bli lite mer framträdande. Jag är nöjd! Nu kan jag skriva vad som helst när som helst på metall!

Texten Johan har jag haft krackeleringslack på och strött kaffefärgat glitter i. Gav en fin effekt.

Har embossat med guld på prins-kronan. Kan inte sluta blinga lite här och där...




1 kommentar:

  1. gud så mye fint du lager!!!!! hoppas d är ok att jag linkar till din sida på min blogg ;)

    SvaraRadera